DAILY UPDATE

 
Docs från A.W.B. Pressroom.
 
Gjort otroligt mycket idag! Började dagen på NK, snappade lite sportiga plagg åt Meghan som hon ska ha till plåtningen imorgon. Sedan åkte jag till kontoret för att vi skulle få några leveranser från bland annat Patriksson Communication och Scandinavian Pressroom. Och vid kl 15.00 så for jag iväg till Cheap Mondays Pressroom för att plocka kläder till morgondagens plåtning! När jag var klar med det gick jag förbi A.W.B. för att hämta upp två fulla kassar med Dr Martens SS13 (bilden ovan).

Imorgon ska det plåtas på Skeppsholmen! Det är nämligen ingen annan än sångerskan LUNE (som gjort hit låten "Girls with bangs") som ska plåtas. Temat för plåtningen är "Old school boxning". Ska bli jätte kul, I'M SUPER EXCITED! Uppdaterar mer om plåtningen imorgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0