Stockholm Press Week AW13: Dag 3, sista dagen!

 
Triwa's butiksöppning i Brunogallerian! Fick ett par otroligt balla solglasögon därifrån som kommer upp på bloggen senare.

Idag var sista dagen på Pressveckan AW13 tyvärr! Har haft otroligt kul dessa tre dagar med Meghan och Michaela från Odalisque Magazine. Pratat med PR folk, sett AW13 kollektionerna, ätit god mat och fått otroligt bra goodiebags! Visar upp lite saker som jag fått senare i bloggen. Och imorgon så ska Meghan och jag gå igenom och planera klart en plåtning som ska plåtas på torsdag (om jag minns rätt), så det ska bli intressant. Nu ska jag iallafall hoppa in i duscha för kl 20.00 så har Patriksson Communication anordnat en "Opening party", yey! Här är iallafall lite bilder från idag.
 
Triwa klockan är kvalité till ett bra pris, helt klart.
 
Stunning AW13 kollektion från Dr Martens @ A.W.B
 
Michaela i MYKITA "sun visor-ish" solglasögon.
 

Cheap Monday AW13, fanns inte riktigt någon rödtråd. Men älskade den bara mer för det! Definitivt en av favoriterna från Pressveckan.
 
Dagen slutade hos Pretto PR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0