Lanseringsfest för Café & ELLE:s Jeansbibel

 
Bild på mig och Ida ifrån fotoautomaten som JC hade.
 
Igår hade Café och ELLE:s Jeansbibel sin sedvanliga lanseringsfest på JC, den på Drottninggatan. De var super trevligt, skön stämning och härliga människor. Invigde min septum igår som ni ser på bilden, ALL EYES ON ME kändes det verkligen som! Skulle sedan på ett event som Metro Mode höll i men fick lite förhinder så det fick jag stå över helt enkelt, väldigt trist.
Idag har jag iallafall bara gjort lite returer i det fina vädret åt Meghan. Och fyller förresten 18 år imorn så jag är super glad och sjukt taggad! Glöm inte att gratta mig!
 
- XO

Kommentarer
Postat av: Kristian

GRYMT Jonis!!!!

2013-03-22 @ 17:26:57
URL: http://glossfashion.com/kristiandavid/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0