LOVE, LOVE, LOVE FRIDAYS

 
 
Är det bara ja som tycker att veckan gått så otroligt snabbt? Nu kan man säga att första veckan på praktiken är avklarad, bara 9 till TO GO. Var både ledig igår och idag på grund av att det inte fanns något för mig att göra. Men denna vecka har iallafall varit mycket lärorik! Jag har lärt mig att man ska ha med sig vantar när man ska lämna tillbaka enorma kassar med kläder till showrooms i 10 minus grader. Och att alltid ha med sig mobilladdaren ifall mobilen skulle dö, om mobilen dör har du inte längre tillgång Google maps och det leder till att du inte hittar helt enkelt (hände mig andra dagen på praktiken). 2 saker att tänka på om ni nu skulle praktisera hos en stylist iallafall.
 
Nu ska jag börja bege mig in mot stan, ska till Beyond Retro för att jag har en vän som har sin praktik där! Måste nog vara en riktig skoj att praktisera där, hänga med balla hipsters och få se nya vintage plagg varje dag. Hur festligt låter inte det?
 
- Talk soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0